Четверг, 03.07.2025
AlcoMarketReport. Все о рынке алкоголя
Меню сайта
НОВЫЕ ОБЗОРЫ РЫНКА
Главная » 2008 » Ноябрь » 17 » У Києві відбулася Конференція Клубу Отельєрів
У Києві відбулася Конференція Клубу Отельєрів
11:09
6 листопада 2008 року у м. Києві у Конференц-холі «Панорамі» бізнес-центру «Кубік-центр» відбулася Конференція Клубу Отельєрів від Бізнес-Енциклопедії «Управління готелем». 

Перша Конференція Клубу Отельєрів, яка відбулась 6 листопада 2008 року, – це лише перший крок на шляху до створення спільноти отельєрів України, Клубу експертів готельної справи, в межах якого кожен директор, управлінець готелів України зміг не тільки отримати корисну інформацію та актуальну фахову інформацію, а й поспілкуватись у невимушеній атмосфері.
Конференція Клубу Отельєрів надала чимало корисної інформації для отельєрів щодо сертифікації готелів, нормативно-технічного забезпечення їх діяльності, щодо особливості існування малих готелів, СПА у готелях тощо.
Залучені експерти, які виступили доповідачами на Конференції, зосередили увагу отельєрів на законодавчих та практичних питаннях організації готельного бізнесу України. Були проведенні активні обговорення актуальних питань.


У рамках конференції були обговорені теми: 
- Євро-2012
- Нові правила сертифікації готелів 
- Нормативно-технічне забезпечення діяльності готелів
- Як завоювати та втримати клієнта: корпоративна культура готелів
- Особливості та труднощі бухобліку у готелях
- Малі готелі 
- SPA у готелі
- Правові питання

ДОПОВІДАЧІ:
Мещерських Людмила Анатоліївна- член робочої групи з розробки Національних стандартів України: ДСТУ 4268:2003 «Послуги туристичні. Засоби розміщення. Загальні вимоги», ДСТУ 4269:2003 «Послуги туристичні. Класифікація готелів», ДСТУ 4527:2006 «Послуги туристичні. Засоби розміщення. Терміни та визначення». Брала участь у розробці нормативних документів з організації готельного обслуговування.
«Підготовка готельного підприємства до проведення робіт з сертифікації згідно з вимогами нових Правил обов’язкової сертифікації послуг з тимчасового розміщення».
Незважаючи на те, що фінансова криза торкнеться практично всіх галузей економіки, інвестори так само активно продовжують вкладати гроші у базу розміщення Євро-2012.
За словами експерта з питань розміщення і туризму Національного агентства України з питань підготовки і проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи по футболу Людмили Мещерських ще жоден проект не був заморожений з ініціативи іноземних інвесторів, незважаючи на кризу.
Шишкіна Людмила Йосипівна - начальник відділу методології і оцінки відповідності систем якості та послуг ДП НДІ «Система», аудитор готельних послуг та послуг харчування, розробник близько 40 національних нормативних документів з питань стандартизації, підтвердження відповідності, систем управління якістю, у тому числі була керівником робочої групи з розробки ДСТУ 4268:2003 «Послуги туристичні. Засоби розміщення. Загальні вимоги», ДСТУ 4269:2003 «Послуги туристичні. Класифікація готелів».
«Ступінь, до якого сукупність власних характеристик продукції (послуг), задовольняє вимоги замовників та інших зацікавлених сторін. Коли виникає проблема, у 85% випадків вона пов'язана з системою. Тільки у 15% випадків вона пов'язана з працівниками», - розказала Шишкіна. 
При цьому вона навела 5 причин поганої якості українських готелів:
- Нерозуміння вимог замовника  
- Відсутність достовірної інформації про
вимоги замовника
- Відсутність відповідних ресурсів чи матеріалів
- Відсутність регулярного навчання персоналу
щодо задоволення вимог замовника
- Помилка людини (виконавця)‏
Ткаченко Тетяна Іванівна – доктор економічних наук, професор, завідувач кафедри готельно-ресторанного та туристичного бізнесу Київського національного торговельно-економічного університету. Має 125 публікацій, з них 73 наукових та 52 навчально-методичного характеру, підготувала у співавторстві 5 навчальних посібників, у т.ч. «Економіка готельного господарства і туризму» та дві монографії. Керівник робочої групи з розробки ДСТУ 4527:2006 «Послуги туристичні. Засоби розміщення. Терміни та визначення». «Створення корпоративної культури в готельних підприємствах»
Гергуль Алла Іванівна – Перший віце-президент Асоціації малих готелів та апартаментів України, працювала у системі «Інтурист», готелі «Братислава» (м. Київ), Держкомтуризмі, Держтурадміністрації України. Член робочої групи з розробки Національних стандартів України: ДСТУ 4268:2003 «Послуги туристичні. Засоби розміщення. Загальні вимоги». «Бухоблік в готельному бізнесі. Як уникнути помилок?»
На її думку, корпоративний імідж – це образ готельного підприємства в уяві гостей. Позитивний імідж підвищує конкурентоспроможність готелю на ринку. За його допомогою, у сучасних ринкових умовах, залучають клієнтів, партнерів, і пришвидшують продаж послуг і збільшують їхній обсяг. На її переконання, грамотно складений корпоративний Кодекс – це половина успіху у роботі з персоналом! 
Сушальська Тетяна Євгенівна – редактор часопису «Бухгалтерія». «Малі готелі в Україні: труднощі сьогодення та майбутні перспективи»
Заруба Дмитро – президент Асоціації малих готелів та апартаментів України з 2006 року. Ексклюзивний представник Міжнародної молодіжної хостел Федерації в Україні. 
«Готелі та SPA – алгоритм взаємопідсилення»
Дмитро Заруба розповів, що таке малий готель в цілому. Він бачить типовий малий готель як невеликий приватний будинок чи поверх у будинку, приміщення від 10 до 100 місць чи до 50 номерів, мінімальний штат співробітників, спрощена схема оподаткування, і, врешті-решт, термін окупності має складати від 3 до 5 років.
При цьому основні характеристики при будівництві готелю:
Зручна транспортна розв’язка
Фасад має виходити на головну магістраль
Поруч мають бути офіси, ресторани, магазини
Можливість підключення комунікацій
Площа ділянки (для 3* - 4*) 2000-4000 кв. м.
Динаміка інвестицій у будівництво і реконструкцію матеріально-технічної бази засобів розміщень
1993 -1999 2000 2001 2002 2003 2004 2005 2006 
269,1 407,0 378,0 350,0 337,0 800,0 1810,0 1045,85
Комаровецький Ігор– Академія Гостинності України. «Правові питання управління готелем».
«SPA в готелі – це вже успішний бізнес», - стверджує Комаровецький.
Ключові фігури SPA:
• Адміністративний персонал:
SPA-GM, менеджери по роботі з клієнтами, кадрам, розвитку, логістиці, зв’язкам з громадськістю, рекламі, бухгалтер або фінансовий менеджер, SPA-адміністратор.
• Оперативний персонал:
Лікар, SPA-технолог, косметологи-естетисти, перукарі, фахівці з манікюру-педикюру, шеф SPA-кухні, бармени і офіціанти, психологи, візажисти.
• Технічний персонал:
Системні адміністратори, інженер, прибиральниці, охорона, водії. 
Підбір персоналу: особливу увагу слід звертати на галузеві журнали. 
Бондарєв Тимур Борисович – адвокат, управляючий партнер компанії «Arzinger & Partners».


Завершила Конференцію Гала-вечеря, в рамках якої всі учасники та гості мали змогу насолодитись дегустацією вин ТМ «Inkerman» та коньяків ТМ «Таврія», невимушеним спілкуванням, легкою музикою, розважальною програмою.
Великий внесок у розуміння техніки дегустації вин та коньяків внесла Наталія Благополучна, Президент Всеукраїнської Асоціації виноробів та сомельє, засновник і директор Першої в Україні Школи сомельє ТОВ «Майстер-клас». Саме під її супроводом було проведено і теоретичну, і практичну дегустацію вин та коньяків, в рамках Конференції Клубу Отельєрів. 
І головне – кожен відвідувач Конференції залишив її з корисною актуальною практичною і теоретичною інформацією, з гарним і піднесеним настроєм, та подарунками від Партнерів Конференції – винами ТМ «Inkerman» та коньяками ТМ «Таврія».
Конференція Клубу Отельєрів і надалі сприятиме ефективній співпраці та реалізації ідей та прагнень отельєрів України!

Маркетолог компанії «Ринок Медіа»
Наталія Тонкаль
8-097-914-49-18
tonkal@rynok.biz
www.rynok.biz


Добавил: ukrwine
Форма входа
Календарь новостей
«  Ноябрь 2008  »
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Поиск
Друзья сайта
Натяжные потолки Киев
Copyright MyCorp © 2025